Wednesday 16 March 2011

mid valley....

fuh penat. mmg penat. tapi rindu dah kene ubat...
tunggu ktm mmg mncbr...penuh sngt...amie n peqa trpksa miss satu tren gara2 tren penuh...
alhamdulillah ALLAH mudhkan urusan aku...mungkin sbb aku tolong nenek yg dukung cucu tu kot...
tolong tolak last2 msk jugak...hihi..
bile smpi kat stesen SEPUTEH tak slh..ade pompuan merayu kasi msk sbb dah 3x die miss...sedey tol..
kitorang un himpit2 la...takpe2...sume pompuan..huh...
smpi je kat mid...peqa n amie un betemu ngan aku...kitorang rupe2nyer naek tren yg same...
YESS tak de sape kene tunggu....sukenye... :)


mkn ngan kengkawan amie...
naek turun lif n eskelator...
tgk drama wheel chair..
big apple...
at last kene blk....
pertemuan itu diciptakan utk perpisahan...
takpe2..esok kite jumpe lagi...ngan puyi lagi..
haha... :)

amie n peqa blk kajang..
aku???
keseorngan pergi klcc..
jumpe famili di sane...
takut jugak sorang2 tapi smpi bile nak takut..
btol tak???
smpi jugak aku jejakkan kaki aku sorang2 ke klcc...
hihihi...

jumpe mama, hanim, anis....di..
I-SETAN...
name yg errrr...
window shopping...
tgk brg..bajet ckp mulut murah je ni..haha
dlm hati...(mahal giler)
hahaha...
muke pasar malam ni mmg bajet...
:)

at last pergi supermarket...
beli...
cheesse
yogurt (sbb lapar)
raspberry(jrg nmpk n tak pnh rase..)
=RM 64++
ckit je un...tapi...hahaha...

6.30 br la balek...
abah abes keje....


= konklusi
~ penat tapi seronok
~ belajar berdikari
~ bertambah sygla pada mereka
=)



p/s
wlupun puyi takde...die ttp di hati...esok jumpe ye puyi..
:)

2 comments:

  1. weee~nie laa budak baru pandai naik KTM~
    sng pakcik shahrul xyah amek ank dye kat sg kantan:P

    ReplyDelete
  2. iyolah amie...lps ni g klcc je...hahaha

    ReplyDelete